Netop hjemvendt fra ferie i frihedens land.

Nu venter jeg spændt på USA’s økonomiske væksttal i marts, efter at vi har købt stort ind i New York, hvor man får meget mere for pengene end i Danmark 🙂

Man skal aldrig undervurdere amerikanernes evne til at komme igen.

Frihedsgudinden

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Del med glæde

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.

Verified by MonsterInsights